Beste klant,

Voor vragen over leveringen en techniche support kunt u via het support gedeelte op onze website contact met ons opnemen.

Als u niet tevreden bent over uw aankoop of de afhandeling van uw klacht bij, Data Protection International, willen wij u aanraden om uw klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klacht@iolotechnologies.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur info@jouwwebwinkel.nl.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Voor wat beteft vragen en klachten over uw aankopen bij iolo iolotechnologies LLC in de Verenigde Staten kunnen wij u in incidentele gevallen behulpzaam zijn. U kunt echter niet terecht hiervoor bij Stichting WebwinkelKeur of de EU, aangezien u klant bent bij iolo in de US en niet bij ons. DPI is onafhankelijk van iolo US en een alleen publisher (wederverkoper) van het iolo portfolio. 

Heeft u uw licentie aangekocht of verlengd bij iolo rechtstreeks en u heeft een vraag of u wilt technische support aaanvragen dan dient u het support formulier zo volledig mogelijk in te vullen van onze website. Zonder een ingevuld support formulier kunnen wij u niet verder helpen aangezien. Dit is uitdrukkelijk afgesproken met iolo Technologies LCC - USA

U kunt op deze link klikken. https://www.iolotechnologies.nl/nederlands/support/contactformulier/#support

Met vriendelijke groet

Ruud Groeneboer

Direkteur Data Protection International (DPI)

 

 

“We keep the world tuned!”
Design & realisation
Regenmakers Reclamestudio