Staat je antwoord op je vraag er niet bij? Vul dan het support formulier in

Support formulier

Heeft u klachten over ons?

Bij klachten kunt u zich als consument zich allereerst wenden tot ons. Als u een klacht instuurt aan klacht@iolotechnologies.nl  nemen wij uw aanvraag in behandeling.

Aangezien wij aangesloten zijn bij Stichting WebwinkelKeur en indien wij erbij klachten niet onderling opgelost kunnen worden dient u zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak.

Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Meer iolo oplossingen:

“We keep the world tuned!”
Design & realisation
Regenmakers Reclamestudio